Košík
+420 235 007 007 Infolinka KETTLER

Buďte v plavkách neodolatelná! Spolehněte se na malé fitness pomocníky.

Buďte v plavkách neodolatelná! Spolehněte se na malé fitness pomocníky.

Praha, duben 2012 - Léto pomalu ťuká na dveře a vy už začínáte přemýšlet, zda se vejdete do loňského modelu vašich plavek? Času sice už moc není, ale nic není ztraceno! Poradíme vám, jak za dva měsíce zaručeně zpevníte postavu, a nejedno obdivné oko na vás zůstane hledět.

Plavky se každoročně stávají vhodnou motivací pro omezení našich jídelních hříchů a zvýšení sportovní aktivity. I když nejste akční typ, který by rád navštěvoval posilovny či si udržoval kondici při týmových hrách s kamarády, nezoufejte. Zpevnit postavu můžete pomocí několika málo cviků i z pohodlí domova. Stačí si 3x týdně najít chvíli času a věnovat se jen sama sobě, výsledky se zaručeně dostaví. Skvělými pomocníky vám pak mohou být malé pomůcky pro domácí cvičení, které se vejdou do každého bytu a neudělají vám ani vítr v peněžence. „Fitness doplňky KETTLER vám pomohou zpevnit a vytvarovat celé tělo. Doplňky z řady Balance vám navíc pomohou posílit hluboké svaly, které mají pozitivní vliv na držení těla," doplňuje Martin Homolka, specialista na domácí fitness.

8 cviků pro krásné tělo s fitness doplňky KETTLER

Kočka

Zpevníte břicho, prsní svaly, tvarujete ramena, aktivujete hluboký stabilizační systém.

Popis cviku: Cvik začíná v pozici kočky, kolena podložte vzduchovým polštářem. S výdechem zvedněte ruku před sebe do výšky ramene, břicho držte stále vtažené a záda rovná. Dejte pozor, aby se vám nepropadla bedra.

Počet opakování: 3 série po 8 opakováních (na každou stranu)

Pomůcka: Vzduchový stepper, KETTLER, 490 Kč

„Veslování" s pružinou

Posílíte a zpevníte zádovémezilopatkové svaly, tvarujete ramena, zlepšíte držení těla.

Popis cviku: Výchozí pozicí je sed s nohami mírně pokrčenými před sebou, podsazenou pánví a zpevněným břichem. Ruce v lokti pokrčíme, palce směřují ke stropu. Dva konce pružiny zachytíme za boty, zbylé dva konce chytíme do ruky. S nádechem upažíme ruce, stáhneme lopatky a s výdechem povolíme. Pružina musí být neustále napjatá. Dejte pozor na prohnutí v bedrech, záda musí zůstat rovná.

Počet opakování: 3 série, 10 opakování

Pomůcka: Posilovací pružiny Body Shaper, KETTLER, 390 Kč

Prkno na jedné noze

Posílíte a zpevníte hýždězadní stranu stehen.

Popis cviku: Základní pozicí je stabilizace těla v pozici prkna se zpevněným břichem, hlava je v prodloužení páteře. S výdechem pomalu zvedněte nohu do prodloužení těla, v pozici 2 vteřiny vydržte a s nádechem se vraťte zpět do výchozí pozice. Cvik je určen pro pokročilé, díky balanční pomůcce dochází k zapojení hlubokých svalů kolem páteře a břišních svalů.

Tip pro začátečníky: Začátečníci mohou cvik provádět bez vzduchového polštáře.

Počet opakování: 3 série, 15 opakování na každou stranu

Pomůcka: Vzduchový polštář Air Pad, KETTLER, 390 Kč

Přednožování na válci

Balanční cvik na pěnovém válci posiluje spodní bříško, aktivuje hluboký stabilizační systém a protahuje zkrácenou zadní stranu stehen.

Popis cviku: Lehněte si celou páteří na pěnový válec, ruce položte volně podél těla. Pokrčte nohy, jednu propněte před sebe a s výdechem zvedejte nataženou nohu tak, aby pata směřovala ke stropu. S nádechem pomalu vracejte nohu do výchozí pozice.

Počet opakování: 3 série, 12 opakování pro každou nohu

Pomůcka: Pěnový válec, KETTLER, 890 Kč

Posilování bříška s gymnastickým míčem

Posílíte a zpevníte břišní svaly.

Popis cviku: Vleže na zádech zvedněte nohy ke stropu a mezi paty a holenní kost vložte gymnastický míč. S výdechem nohy pomalu spouštějte  tak nízko, dokud udržíte bedra přitisknutá k podložce, s nádechem vracejte zpět ke stropu. Hlava je volně položená a bedra v průběhu celého cviku leží na podložce.

Počet opakování: 3 série, 10 opakování

Pomůcka: Gymnastický míč, KETTLER, 490 Kč

Peck deck s gymnastickým míčem

Posílíte a zpevníte prsní svalysvaly spodního břicha.

Popis cviku: Míč stabilizujte pomocí základny s pružinou. Výchozí pozicí je leh na míči na zádech s rozpaženýma rukama. V rukou držíte pružinu za úchopy, s výdechem předpažujete a zvedáte nohu do úrovně brady. Nezapomínejte držet stále pokrčené lokty, bradu u hrudníku a neprohýbejte se v bedrech.

Počet opakování: 3 série, 20 opakování

Pomůcka: Gymnastický míč, KETTLER, 490 Kč; základna pro gymnastický míč, KETTLER, 490 Kč 

Posilování vleže na boku

Posílíte a zpevníte vnitřní stranu stehen.

Popis cviku: Obruč vložte mezi kotníky a stlačujte nohama proti sobě. Spodní ruka leží v prodloužení páteře pod hlavou. Hlídejte si rovná záda a pevný střed těla.

Počet opakování: 3 série, 20 opakování

Pomůcka: Pilates obruč, KETTLER, 249 Kč

Spouštění těla na stepperu

Posílíte a zpevníte tricepsy.

Popis cviku: Pro krásné paže můžete zvolit jednoduchý cvik. Sedněte si zády ke stepperu, opřete se dlaněmi o „schůdek" a nadzvedněte se. S nádechem pomalu pokrčte ruce v loktech a spouštějte se k zemi. S výdechem se opět vraťte do výchozí pozice. Ramena zůstávají otevřena do šířky a hlava v prodloužení páteře.

Počet opakování: 3 série, 10 opakování

Pomůcka: Aerobic stepper, KETTLER, 1 990 Kč

O společnosti KETTLER

Rodinná firma založená panem Heinzem Kettlerem v roce 1949 v Německu vyrostla za 60 let své existence ve skupinu společností světové pověsti. Dnes zaměstnává více než 1 700 lidí v Německu, Evropě a USA a má obchodní partnery ve více než 60 zemích světa na pěti kontinentech. Sortiment zahrnuje přes 6 000 výrobků, které procházejí neustálými inovacemi na základě nejnovějších poznatků a aktuálních trendů. V roce 2011 získala firma již potřetí v řadě prestižní titul Nejinovativnější značka roku v mezinárodní soutěži Plus X Award. Kompletní nabídku sortimentu najdete na www.kettler.cz

KETTLER podporuje iniciativu Česko se hýbe!

Soubory ke stažení

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.