
Vážení zákazníci, přijďte se poradit a vyzkoušet desítky fitness trenažerů, posilovacích strojů a příslušenství na naše showroomy.
Vážení zákazníci, přijďte se poradit a vyzkoušet desítky fitness trenažerů, posilovacích strojů a příslušenství na naše showroomy.
Pro sledování stavu objednávky je potřeba se nejprve přihlásit. Nemáte-li ještě svůj uživatelský účet, zaregistrujte se prosím.
Registrovat seJakým směrem se bude ubírat segment zahradního nábytku v sezóně 2009 a které trendy budou letos nejvýraznější? Na to jsme se zeptali Martina Homolky, který je obchodním ředitelem firmy KETTLER v České republice - předního výrobce zahradního nábytku na evropském trhu. Již v minulém roce oblíbené výplety se letos stanou jasným hitem trhu zahradního nábytku. Díky technologickým inovacím jsou totiž nyní výrobci schopni nabídnout je i v nižších cenových kategoriích. Silnou pozici si zachová dlouhodobě oblíbený hliníkový a kovový nábytek. Zaznamenáváme také nárůst popularity subtilního nerezového nábytku."
Hojně diskutovaná ekonomická krize se podle Homolky oblasti zahradního nábytku výrazněji nedotkne. „Zájem o kvalitní zahradní nábytek u nás i letos poroste a bude to především kvalita ruku v ruce s originalitou a zárukami, čeho si zákazník bude všímat přednostně. Lidé chtějí koupit nábytek na celý život, a proto si více vybírají a kladou důraz na nadstandardní služby a garance."
Vzdušné výplety si získaly oblibu již loni, letošní sezónu však zcela ovládnou. V podstatě jsou nástupcem ratanového nábytku, který ovšem nedokáže tak dobře odolávat vlivům počasí. „Již před několika lety ovládl vyplétaný nábytek zahrady a terasy v přímořských oblastech. V tomto vlhkém podnebí výplety dokonale prokázaly svou odolnost, a jejich popularita díky tomu rostla i v dalších zemích. U nás jsme již vloni zaznamenali nárůst prodeje vyplétaných sestav a letos očekáváme další růst zájmu zákazníků," vysvětluje Martin Homolka.
Důsledkem rostoucího zájmu zákazníků je širší výběr vyplétaných sestav. Zatímco ještě v loňské sezóně byl tento typ zahradního nábytku spíše exkluzivnější záležitostí, letos si zákazníci mohou vybrat ve všech cenových kategoriích. Ceny výpletů se liší především podle náročnosti odvedené práce - exkluzivní výplety vznikají po mnoho hodin ruční práce, v nižších cenových kategoriích najdeme sestavy s jednoduššími výplety.
Tradičně silnou pozici si v široké nabídce zahradního nábytku udržuje kovový a hliníkový nábytek. „Hliník je vděčný materiál designérů, nabízí totiž nepřeberné možnosti tvarů a kombinací s dalšími moderními materiály," říká Martin Homolka. Kovový zahradní nábytek již 60 let vyrábí společnost MWH, dceřiná společnost firmy Kettler. „Za tu dobu prošel design nábytku velkým vývojem ve stylu módních vln minulých desetiletí. V segmentu kovového nábytku je však u zákazníků trvale oblíbená spíše nadčasová klasika," říká Homolka. „Velký důraz je dnes kladen na pohodlí a relaxaci. Výrobci nábytku na poptávku reagují příklonem k tzv. lounge nábytku, kde křesla jsou širší a hlubší, takže velice pohodlná," dodává.
Významnou součástí sortimentu kovového nábytku je nábytek z nerezové oceli, který byl v posledních letech spíše na ústupu. Nízkou poptávku způsobovala mj. jeho cena - na trhu byly k dispozici masivní drahé výrobky. Designéři proto přišli se subtilnějším, na materiál méně náročným sortimentem, které jsou levnější a působí lehčím dojmem.
Hitem mezi přírodními materiály je dlouhodobě teakový nábytek, v posledních letech se zájem zákazníků také stále více soustředí na tzv. ekologii výrobku. „Certifikát FSC zaručuje použití materiálu, který byl vypěstován ekologickým postupem. Když se zákazník rozhodne pro certifikovaný nábytek, podporuje vlastně šetrný přístup k přírodním zdrojům a životnímu prostředí. Důležitá je zároveň také garance kvality materiálu, která je důležitá pro zachování dlouhodobé životnosti dřevěného zahradního nábytku," vysvětluje Martin Homolka.
Stále oblíbenější praxí je, že si zákazníci k novým sestavám pořizují podušky hned v několika designech. Možnost převléknout zahradní nábytek podle příležitosti je očekávaným trendem i v letošním roce. „Díky pestrým poduškám vaše zahrada jednou rozkvete do jasných barev, jindy získá použitím podušky s klasickým černobílým vzorem opravdu luxusní výraz," popisuje Martin Homolka. V zahradě také dokonale vynikne vše, co by v interiéru mohlo působit rušivě nebo příliš extravagantně - designy podušek ovládnou originální vzory, nejluxusnější strojově vyšívané podušky jsou typické květinovými vzory.
Podušky by měly být nejen pohodlné na posezení, ale i nenáročné na údržbu. Stálobarevné podušky se snadno se udržují a lze je prát v pračce. „Jádro našich podušek tvoří ekologická pěnová hmota, která je tvarově stálá a přitom velice komfortní a příjemně měkká. Pěnové jádro je obaleno značkovým fleecem a speciální struktura vlákna způsobuje, že je látka prodyšná, velmi odolná a má dlouhou životnost," vysvětluje Martin Homolka.
Autor: Zuzana Fuxová
Hledáte něco jiného? Chcete co nejvěrněji napodobit zážitek z venkovní jízdy z pohodlí vašeho domova? Pak je pro vás jasnou odpovědí revoluční trenažér BOWFLEX Velocore. Promyšlený design kola umožňuje uživatelům „naklánět“ se při jízdě ze strany na stranu a simulovat tak zatáčky typické pro silniční kolo. Obyčejný domácí cyklotrénink se rázem změní na pohlcující a zábavnou jízdu.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.