Košík
+420 235 007 007 Infolinka KETTLER

Možnosti dopravy a platby

V této sekci jsou blíže popsány a vysvětleny jednotlivé způsoby dopravy a možnosti platby. Můžete si tak zvolit způsob dodání, který Vám nejvíce vyhovuje.

Vaší objednávku doručíme na jakoukoli adresu v ČR.

  • Při zakoupení zboží v celkové hodnotě nad 1.000,- Kč máte od nás dopravu ZDARMA.
  • Za přepravu zboží v celkové hodnotě do 1.000,- Kč účtujeme paušální expediční poplatek 85,- Kč bez ohledu na druh přepravce.
  • Osobní odběr zboží na našich showroomech je vždy ZDARMA.

Lhůty dodání

  • V případě, že zboží je skladem: Zboží je k dispozici na centrálním skladě v Praze Ruzyni. Dodací lhůta je 1-5 pracovních dní v závislosti na výběru dopravy.
  • V případě, že u zboží je uvedeno do 10 dnů: Zboží je skladem u některého z našich dodavatelů. Je tedy nutné počítat s delší dodací lhůtou. Tuto dobu potřebujeme k dopravení produktu na náš sklad a následnému vyexpedování na Vaši adresu, případně na jeden z našich showroomů. Konečný termín dodání Vám potvrdí náš zákaznický servis po odeslání objednávky.

Zvolit si můžete následující možnosti doručení zboží, přičemž po vložení zboží do košíku se Vám vždy zobrazí dostupné varianty k danému produktu (vzhledem k možným omezením u jednotlivých typů produktů - např. hmotnost a rozměry produktu, rychlostí dodání aj.).

Osobní odběr zboží na showroomu

V případě osobního odběru zboží, které je SKLADEM

  • Showroom Ruzyně – zboží bude připraveno ihned k odběru.
  • Showroom Čestlice – zboží bude připraveno k odběru do 1 pracovního dne.
  • Showroom Bratislava – zboží bude připraveno k odběru do 3 pracovních dnů.

Ve všech případech Vás budeme informovat o tom, že je zboží připraveno k odběru. Zboží budete mít následně rezervováno po dobu následujících 3 pracovních dnů od akceptace objednávky.

Možnosti platby při osobním odběru zboží na showroomech: hotově, platební kartou, platební kartou on-line, na splátky.

V případě volby osobního odběru zboží, u kterého je dodací lhůta do 10 dnů, prosím vyčkejte na potvrzující e-mail, ve kterém Vás budeme informovat, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí.

Doprava společností PPL

Některé druhy zboží jsou zasílané prostřednictvím přepravce PPL. O datu expedice Vás budeme informovat při akceptaci objednávky.

Možnosti platby: na dobírku, platební kartou on-line, bankovním převodem, či na splátky.

  • PPL rozváží balíky do hmotnosti 50 kg, PPL - Sprint rozváží balíky od hmotnosti 50 kg do 500 kg. Platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči. Řidič Vám vystaví doklad o zaplacení.
  • Probíhají min. 2 pokusy o kontaktování příjemce před doručením zásilky.
  • Řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde (Večerní doručování se nevztahuje na PPL – Sprint).
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • V případě nezastižení Vás bude dopravce informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručí zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
  • Přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře.

Doručení na PPL Partner provozovnu

  • Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z partnerských míst. Jejich seznam naleznete na www.pplbalik.cz.
  • Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si jí budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit.
  • V okamžiku doručení zásilky na Partnerskou provozovnu Vám bude odeslána SMS a email.

Postup při převzetí zboží

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu.
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad.
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči.
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní.
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Česká pošta

Pomocí České pošty doručujeme standardní zásilky. Můžete si zvolit, zda chcete balík doručit do rukou na konkrétní adresu, nebo si ho vyzvednout na vybrané poště.

Možnosti platby: na dobírku, platební kartou on-line, bankovním převodem, či na splátky.

Balík Do ruky

  • Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.
  • V den podání zásilky si můžete upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.
  • Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel.
  • Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
  • V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

Balík Na poštu

  • Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.
  • Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

Doprava vlastními vozy KETTLER

V některých případech také může být nabídnuta doprava přímo našimi řidiči.
V případě požadavku dopravy včetně montáže tuto možnost prosím zaškrtněte před odesláním finální objednávky.

Možnosti platby: hotově, bankovním převodem, či na splátky.

* V případě nestandardních podmínek pro doručení zboží (např. dům bez výtahu, úzké točité schodiště aj.) si Prodávající vyhrazuje právo požádat o součinnost Kupujícího při doručování zboží. Kupující proto ve vlastním zájmu o těchto nestandardních podmínkách Prodávajícího informuje (např. v poznámce v objednávkovém formuláři).

Prodávající si vyhrazuje u konkrétní zásilky právo změny přepravce zboží a to v rámci optimalizace a zrychlení procesu dodání zboží zákazníkovi.

Platební možnosti

  1. Platební kartou on-line (Visa, EC/MC, Maestro). Po odeslání objednávky budete přesměrování na zabezpečené online rozhraní pro platbu kreditní kartou. Jedná se o nejrychlejší způsob platby.
  2. Platební kartou při odběru zboží na showroomu nebo od našich řidičů (Visa, EC/MC, Maestro).
  3. Hotově (při převzetí zboží na showroomu nebo od našich řidičů).
  4. Dobírkou (při převzetí zboží od dopravce).
  5. Bankovním příkazem. Převodem z účtu na účet oproti zálohové faktuře. Zboží bude odesláno po přijetí částky na náš účet. Pokud nebude úhrada provedena do 14 dnů od zaslání platebních údajů, budeme považovat Vaši objednávku za stornovanou.
  6. Na splátky (úvěrová smlouva se společností Cetelem). Více informací o nákupu na splátky naleznete v sekci Nákup na splátky.

V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na tel: +420 235 007 007, nebo emailu info@kettler.cz.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.