Košík
+420 235 007 007 Infolinka KETTLER

Služby

Spolu s prodloužením záruky na vybrané produkty poskytujeme i další nadstandartní služby. Zde naleznete jejich podrobný popis.

Záruka

Na produkty zn. KETTLER je poskytována záruka od 2 do 10 let dle sortimentu popř. komponentů. Délka záruky, i případné rozšíření garance na některý z komponentů, je uvedena u všech nabízených produktů. Prosíme o pochopení, že záruční lhůta se nevztahuje na závady, které vznikly nesprávným použitím výrobku.

Doprava zdarma

Při zakoupení zboží v celkové hodnotě nad 1000,- Kč včetně DPH mají naši zákazníci dopravu zdarma. Pro přepravu používáme firemní automobily a vlastní kmenové zaměstnance. Zboží doručujeme po celé ČR. Místo, termín a čas doručení je vždy po dohodě a na přání zákazníka. Využitím vlastní dopravy chceme předejít možným problémům, které by mohly vzniknout nešetrnou manipulací se zbožím nebo zpožděním smluvního dopravce. Služeb přepravních společností (Česká pošta, PPL, DHL atd.) využíváme pouze v případech, kdy je nebezpečí poškození zboží minimální. 

Odvoz a likvidace obalu

Kvalitní produkt potřebuje pevný a především spolehlivý obal, který umožní bezpečné skladování produktu, dopravu a hlavně garantuje jeho 100% ochranu. Kartóny, polyester a další obalový materiál může u velkých trenažérů (běžecké pásy, posilovací věže atd.) představovat až 20% celkové hmotnosti. V případě využití komfortní dopravy vozy KETTLER, získá náš zákazník zdarma možnost odvozu a ekologické likvidace obalového materiálu. Odvoz obalového materiálu nemá žádný vliv na záruku a garance.

Montáž zdarma

Našim zákazníkům nabízíme u vybraných produktů, kromě dopravy a likvidace obalového materiálu, zdarma také montáž přímo u zákazníka (vč. manipulace a instruktáže). Zákazník tak od nás převezme produkt smontovaný, odborně seřízený, je seznámen s obsluhou a nemusí řešit problémy s likvidací obalového materiálu. U produktů, kde není montáž poskytována zdarma, ji lze objednat za poplatek zaškrtnutím volby “Odborná montáž”, a to v nákupním košíku pod detailem produktu.

Servis u Vás

Naše firma zajišťuje odborný záruční i pozáruční servis přímo u zákazníka! Servis provádíme na všechny výrobky zn. KETTLER bez ohledu na rok výroby. V případě vzniklé závady, ať záručního nebo pozáručního charakteru, nám můžete ohlásit Vaši závadu prostřednictvím jednoduchého formuláře. V krátké době budete kontaktováni našim servisním oddělením, které se o vše postará.

Odborný personál

Před samotným nákupem doporučujeme vybraný produkt vyzkoušet a ujistit se, zda Vám daný model plně vyhovuje. O vhodnosti trenažéru se můžete také předem poradit s odborníkem v jednom z našich showroomů nebo prostřednictvím speciality po telefonu. Odborně vyškolený personál je vždy připravený pomoci zorientovat se v široké nabídce produktů, poradit s výběrem vhodného trenažéru a zodpovědět všechny Vaše dotazy.

Made in Germany

Heinz KETTLER GmbH & Co. je tradiční německá firma a většinu svých produktů v Německu stále vyrábí. Každý produkt značky KETTLER, který je označen logem “Made in Germany“, byl vyroben v Německu. Našim zákazníkům tak nabízíme tolik ceněnou německou kvalitu, neboť nekompromisní kvalita produktů zůstává i nadále základním pilířem firemní filozofie. A pokud by se nějaký problém vyskytl, můžete se spolehnout na prvotřídní značkový servis, který zabezpečujeme výhradně vlastními kmenovými zaměstnanci.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.