Košík
+420 235 007 007 Infolinka KETTLER

Nákup na splátky

Protože i nákup na splátky má svá pravidla, je mu věnována celá tato sekce. Jsou zde vysvětleny jak podmínky pro získání úvěru, tak je zde popsán i celý proces nákupu na splátky.

Nákup vybraného zboží bez potřebných peněžních prostředků lze realizovat z pohodlí vašeho domova i při nákupu na internetu velice jednoduše a bezpečně.

Vyberete a objednáte si zboží, které si chcete koupit, a po odeslání objednávky vyplníte žádost o poskytnutí úvěru. Během krátké chvíle dostanete zpět odpověď, zda byla vaše žádost o úvěr předběžně schválena.

V případě, že ano, stačí nám dodat (poštou či osobně) podepsanou smluvní dokumentaci včetně potřebných dokladů (viz níže). Objednávku zpracujeme a zboží si pak po potvrzení, že je připraveno, můžete vyzvednout na jednom z našich showroomů nebo vám ho doručíme až domů (dle již dříve zvolené Dopravy).

Výhody nákupu na splátky

  • pro vaše nákupy již od 2 000 Kč
  • splátky si nastavíte podle svých potřeb
  • jednoduché a rychlé vyřízení
  • výhodné pojištění pro případ nečekaných situací

Nákup na splátky je snadný, zabere vám pár minut

  1. Vložte zboží do nákupního košíku.
  2. Vyplňte všechny požadované údaje pro objednávku. Způsob platby zvolte „Na splátky Hello nákupy".
  3. Po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení podle vašich možností. V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
  4. V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem) a jsou považovány za přísně důvěrné.
  5. Okamžitě po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k Vaší žádosti od Hello bank!
  6. Pokud byla vaše žádost předběžně schválena, vytiskněte si smluvní dokumentaci a seznamte se se smluvními podmínkami. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů nám je zašlete poštou na adresu: Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr), BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, Ostrava 702 00 – Přívoz.
  7. Po obdržení všech dokumentů a dokladů Vás bude Hello bank! informovat o stavu Vaší žádosti o úvěr a v případě jejího konečného schválení Vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží.

Podmínky pro získání úvěru a potřebné doklady

  • Svéprávnost
  • Mám zajištěn pravidelný a trvalý zdroj příjmů
  • Nejsem ve zkušební ani ve výpovědní lhůtě

Potřebné dokldy dle způsobu vyzvednutí zboží

Osobní odběr

Pro úvěr do 80 000 Kč

  1. Platný doklad totožnosti

Pro úvěr nad 80 000 Kč

  1. Platný doklad totožnosti
  2. Doklad prokazující adresu bydliště
  3. Doklad pro ověření příjmu

Zaslání zboží na adresu

  1. Kopie platného dokladu totožnosti
  2. Kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
  3. Kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele)
  4. V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

Pojištění schopnosti splácet

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy vám nabízíme výhodné pojištění.

Výhody sjednaného pojištění:

  • jistota v nepříznivých životních situacích,
  • pojištění pro případ ztráty zaměstnání,
  • bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
  • až 4 pojistná rizika za cenu jednoho,
  • součást měsíční splátky úvěru.

Pojištění si můžete sjednat společně s žádostí o úvěr. Částka k úhradě pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

Soubory pojištění

SOUBOR MASTER                                                                                               

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru. 

* Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.

SOUBOR MASTER PLUS      

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo hospitalizace*, pracovní neschopnosti, invalidity III. stupně a úmrtí a dále Pojištění odcizení věci a Pojištění Home Assistance. Úhrada za pojištění ve výši 4,99 % z měsíční splátky úvěru + 49 Kč každý měsíc po dobu splácení úvěru.

* Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta.

Co k žádosti o poskytnutí úvěru musíte předložit

  • 1× podepsané Prohlášení o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů v souvislosti se Žádostí/Smlouvou o poskytnutí úvěru
  • 2× podepsaná Žádost/Smlouva o poskytnutí úvěru, případně podepsaná i Vaším partnerem, žádáte-li o úvěr nad 50 000 Kč a uvádíte v Žádosti partnera
  • Výše již zmíněné doklady potřebné pro vyřízení úvěru

Co přiložíte k žádosti o úvěr, jste-li občan EU

Pro úvěr do 20 000 Kč (včetně)

  1. Kopii průkazu o povolení k pobytu státního příslušníka členského státu Evropských společenství s uvedením, od kdy je povolení k pobytu platné a jde-li o pobyt přechodný nebo trvalý;
  2. Kopii dokladu totožnosti
    (z kopie musejí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku, a to zejména jméno a příjmení, datum narození, adresa bydliště, a zřetelná Vaše podoba);
  3. Kopii druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P (z kopie musejí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku a zřetelná Vaše podoba) nebo rodný list;
  4. Kopii dokladu potvrzujícího existenci Vašeho bankovního účtu: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu.

Pro úvěr nad 20 000 Kč

  1. Kopii průkazu o povolení k pobytu státního příslušníka členského státu Evropských společenství s uvedením, od kdy je povolení k pobytu platné a jde-li o pobyt přechodný nebo trvalý;
  2. Kopii dokladu totožnosti (z kopie musejí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku, a to zejména jméno a příjmení, datum narození, adresa bydliště, a zřetelná Vaše podoba);
  3. Kopii druhého podpůrného dokladu: pas nebo řidičský průkaz nebo zbrojní průkaz nebo průkaz TP, ZTP nebo ZTP/P (z kopie musejí být patrny údaje uvedené v osobním dotazníku a zřetelná Vaše podoba) nebo rodný list;
  4. Kopii dokladu potvrzujícího existenci Vašeho bankovního účtu: výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu;
  5. Doklad pro ověření adresy bydliště (dokládáte pouze tehdy, pokud uvádíte jinou adresu bydliště, než je na kopii dokladu o Vašem bankovním účtu):
    Doklad o zaplacení nájmu nebo doklad o zaplacení SIPO nebo faktura za plyn, elektřinu nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z bankovního účtu nebo výpis z katastru nemovitostí;
    (doklad nesmí být starší než dva měsíce);
  6. Doklad pro ověření příjmu:
    Osoba výdělečně činná: Potvrzení o výši příjmu nebo poslední výplatní lístek s označením zaměstnavatele nebo daňové přiznání za předchozí zdaňovací období (potvrzené příslušným finančním úřadem);
    Důchodce: Potvrzení od plátce starobního nebo invalidního důchodu nebo poslední výpis z účtu nebo poslední složenku prokazující pobírání důchodu;
    (doklad nesmí být starší než jeden měsíc).

Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem). Tento prodejce je zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zástupce a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.